Robert Schwarzbauer
Robert Schwarzbauer

I recruited so far 10 friends for the petition L'OREAL MUST SHUT DOWN ITS PLANT IN "MIGDAL HAEMEK" - http://www.causes.com/causes/1752-palestinian-refugees-right-to-return-al-awda/actions/1727567.
Why not join us?

Robert Schwarzbauer
Robert Schwarzbauer
  • Robert Schwarzbauer

True, for me Palestine is Palestine from the river to the sea. But for international community there is a difference between occupied land in 1967 and "Israel" of 1948.

Zahi Damuni
Zahi Damuni
  • Robert Schwarzbauer

But the land on which l'Oreal sits is privately owned Palestinian refugee land. Hence L'Oreal is trespasing. Also L'Oreal is a French company. This gives opportunity for other actions . The petition and call to boycott are first steps. Stay tuned for more. Thanks.

Haj Nassir Halaoui-Halloway
Haj Nassir Halaoui-Halloway
  • Robert Schwarzbauer

THANKS Br. ROBERT & Br. ZAHI. MAY GOD BLESS YOU & EVERY ONE THAT IS SUPPORTING THIS CAUSE.

Haj Nassir Halaoui-Halloway
Haj Nassir Halaoui-Halloway
  • Robert Schwarzbauer

Sara Irani YES SARA YOU R RIGHT.

Joyce Giblin
Joyce Giblin
  • Robert Schwarzbauer

no more injustices against the Palestinian peoples!

Alam Sher
Alam Sher
  • Robert Schwarzbauer

its about time the world took action aganist injustices in Palestine

ERik Karlson
ERik Karlson

لم يبقى في العالم الا دولة استعمار واحدة هي اسرائيل التي زرعها الاستعمار البريطاني والفرنسي في فلسطين ان تشريد شعب فلسطيني من وطنه والمجيئ باليهود من جميع دول العالم امر في غاية الاجرام. لم يقترف الفلسطينيون اصحاب الارض ذنب او خطأ واحد ضد اليهود وغير البهود ليدفعوا مثل هذا الثمن الباهظ.؟ لم يستطع جزء من يهود العالم العيش في دولهم السابقة لأسباب كثيرة ومنها عدم الانخراط في مجتمعاتهم واختيار العزلة عن الديانات والاثنيات الاخريداخل الوطن الواحد مفضلين العيش في غتو.كما فشلت حكومات الدول...

لم يبقى في العالم الا دولة استعمار واحدة هي اسرائيل التي زرعها الاستعمار البريطاني والفرنسي في فلسطين ان تشريد شعب فلسطيني من وطنه والمجيئ باليهود من جميع دول العالم امر في غاية الاجرام. لم يقترف الفلسطينيون اصحاب الارض ذنب او خطأ واحد ضد اليهود وغير البهود ليدفعوا مثل هذا الثمن الباهظ.؟ لم يستطع جزء من يهود العالم العيش في دولهم السابقة لأسباب كثيرة ومنها عدم الانخراط في مجتمعاتهم واختيار العزلة عن الديانات والاثنيات الاخريداخل الوطن الواحد مفضلين العيش في غتو.كما فشلت حكومات الدول الأوروبية التعامل مع رعايها ولن تستطع استعاب اليهود من رعياها. تضامن معظم دول هذه الرعايا اليهودية مع دول الاستعمار ولضمان تحقيق بناء قاعدة عسكرية متقدمة في قلب الدول العربية من اجل فصل مشرق هذا الوطن عن مغربه. ومن اجل ان تستعمل هذه القاعدة العسكرية في استنزاف موارد هذه المنطقة على السلاح وليس في تطوير مجتمعاتهم. اذكر ان البرفسور اسرائيل شاهاك اليهودي الاسرائيلي الجنسية الذي قال ان سرائيل دولةنصف فاشية باواخر الستينات في السويد خلال احد محاضراته. نحن في قرن الواحد والعشرون وهناك قاعدة فاشية محتلة فلسطين الارض ومشردة شعبها ومتطهده من تبقى من هذا الشعب في ارضه. اليس عار على دول العالم ان تتقبل مثل هذه المأسآة وان تبقى الفاشية تنموا والشعب الفلسطيني لاجئ في مخيمات باردة في الشتاء وحارة كحرارة الصحراء في الصيف. رغم ان حق العودة مكفول من جميع الاعراف والقوانين المحلية والدولية. العودة للشعب الفلسطيني حق مشروع. العالم اليوم يعيش في ازمات عدة ونقص في الماء كما هناك عاجلا ام آجلاً نقص في مواد الطاقة والتفتيش عن البديل امر قد بدئة دول الاستعمار القديم الجديد البحث. ونحن نرى اليوم فرنسا تقاتل في مالي على بعد الآف الكيلو مترات من فرنسا من اجل اليورانيوم وتدعمها بريطاني وامريكيا. كما قاتلت امريكي وفرنسا في جنوب السودان من خلال تمويل جزء من الجنوبيين بالمال والسلاح والكل يعلم هذه النتائج. ما الذي يمنع ان تتكرر ماسآة الشعب الفلسطيني في مناطق اخرى من العالم؟ ومن الممكن ان تحصل في السويد صاحبة مناجم الحديد والفحم الحجري واحراش للخشب او تتكرر في روسيا او اي دولة من دول العالم الثالث التي تمتلك الماء عناصر والطاقة.

م. علاء أرحيم
م. علاء أرحيم
  • ERik Karlson

ثوار مالي ارهابيين نحاربهم ... وثوار سوريا يريدريدون الحرية ندعمهم ... هذه ازدواجية في المعايير

م. علاء أرحيم
م. علاء أرحيم
  • ERik Karlson

واسرائيل توفر مركز تخزين سلاح متقدم للغرب لمن يدفع منهم الرسوم السنوية لاسرائيل

Vlasta Amina Mejri - Moro

I am agree and I believe and my children also believe THAT PALESTINA WAS COUNTRY FOR GIVE ASILUM BUT THE WORSHIP TO GOLDEN CALF AND DISOBEY PROPHET Musa saws, lead to Allahs angr.All things belongs only to Allah swt and we all are His servants. Izrael is stil asylum for jews and is treated always and be no change in believe to give land those whom belongs Jews are refugee!

Yousef Almashni
Yousef Almashni
  • Vlasta Amina Mejri - Moro

I agree

Abdul Wahab Hashmi
Abdul Wahab Hashmi
  • Vlasta Amina Mejri - Moro

may Allah protect innocent muslim brothers and sisters

Mitzi Ocean
Mitzi Ocean

In Addition L'Oreal globally continues to do tormenting and murderous animal testing, and now that Israel has invoked the law against all animal testing on cosmetics and cleaning products; having anything in Israel from these monsters, L'Oreal, is against our ethics!

Faith Lauren
Faith Lauren
  • Mitzi Ocean

This is not about protesting animal experimentation Mitzi - it's about L'Oreal having their plant on "stolen land" - I revoke my signature. I will have nothing to do with this ridiculous boycott of anything related to Israel - even though I personally do boycott L'Oreal products because they do continue to test on animals.

Rick Chertoff
Rick Chertoff
  • Mitzi Ocean

Do you actually care more about animals than Palestinian children, women, and men who are being tortured in Israeli prisons as we speak- with no charges or due process? Thousands!! Yes, including children. Go to Bet Tzedek Israeli human rights site to see. I'm Jewish with family in Israel- but we must stop it.

Mohamed Shabaan
Mohamed Shabaan
  • Mitzi Ocean

Allah Bless you my brother, and Multiply Fine Human being, as caring, kind, and sincere as you<3

Mohamed Shabaan
Mohamed Shabaan
  • Mitzi Ocean

Since absence of Allah Government, The whole Universe will self destruct, and shall never be Love, or Peace...! we should really study our History...! May Allah bless us all***

Mahmood Al Faham
Mahmood Al Faham

Yes I join you in your demand for the good of our national cause

Julianne H. Gustafson-Lira

I have known for a long time that L'Oreal was a Zionist company. But from now on, I will definitely not buy any of their products. Let it be known Jean-Paul Agon, you have lost one more customer.

Mai Voysen
Mai Voysen

I will be telling anyone that will listen about this sad situation, and also about soda stream which has done the same thing..poor Palestinians

Saiyid Mohammad Sibtain Naqvi

Israeli disdain of world opinion is a slap on all that civilized behaviour stands for.

Michèle Keigler
Michèle Keigler

signée et ptg.

Anil Sodhy
Anil Sodhy

This support does not imply that I oppose Israel. I do, however, oppose Israel's support of her citizens' stealing of property.

For any Corporation to participate in this theft by acquiring property that they know is stolen is inexcusable.

See more comments…