, you took a pledge: I pledge to SEGUIM SUMANT
Can you help us reach our goal of 650,000 pledges?
Insistim en la dimissió de Wert
- Posted to DIMISSIÓ DEL MINISTRE WERT by Quico Romeu
I pledge to SEGUIM SUMANT
Take the Pledge2,914 people took a pledge
El ministre Wert no s'ha retractat de les seves paraules, ans se n'ha mostrat orgullós.
Entretant el govern Balear prepara un decret per anular la Llei d'Immersió Lingüística a les Balears de cara al curs 2013/2014 mentre que Tribunal Constitucional ha sentenciat que la llengua catalana "només és «requisit exigible» en casos concrets per a determinats llocs de treball" en l'àmbit judicial al Principat de Catalunya.
És a dir el "vamos a españolizar" s'ha convertit en un "ESTAMOS ESPAÑOLIZANDO".
Aquesta "causa" que compartim no pot ser vinculant, això és sabut, però si aconseguíssim ser un nombre utòpic - 650.000 - per exemple, podríem fer rebombori mediàtic. ENS HI POSEM?
ESPANYOLITZI'NS, TROS DE CRETÍ!
Distingit tros de burro,
Malgrat que es mereix un cagumdéu de magnitud 9 i seguint la tradició de la meva cultura que no és altra que la de procurar raonar i argumentar allò que defensem, intentaré que la llum penetri a través d'aquesta mirada d'acer que tant cultiva, fins els racons de les penombres del seu cervell i li faré memòria de com avantpassats de vostè - en sentit polític, naturalment - ja van intentar aconseguir aquest propòsit de vostè, el qual i ja d'avançada li anuncio que ha nascut caduc, finit, conclús i mort.
Espanyolitzar als catalans i catalanes no ha estat tasca fàcil per aquesta casta de dropos que porta 500 anys mentint més que no pas governant, robant més que no pas liderant, als seus propis ciutadans així com als de la resta de pobles i nacions, les quals només s'han doblegat per la força de la brutalitat i de les armes. I dic que no ha esta fàcil per a vostès, però tampoc ho ha estat per les cultures que hem patit les seves, les de vostès, borratxeres imperials amb les conseqüents ressaques monumentals.
A la fotografia d'una ordre derivada del Decret de Nova Planta, si és capaç de coordinar-se i d'organitzar-se mentalment per ampliar-la, podrà comprovar-hi - ja sigui llegint-ho directament, o més còmodament si opta per fer-s'ho fa llegir en veu alta, manera habitual dels dropos -; podrà comprovar, deia, com la ceba castellana d'espanyolitzar tota llengua, cultura o territori que han fet servir per viure'n gratis, ve de lluny.
Així doncs, malvolgut babau, no cultivi deliris d'originalitat ja que la idea, per vella, desprèn aquell tuf característic dels cossos en descomposició, que només els firaires de segles passats, xarlatans i altres afaitapagesos poden intentar fer passar per perfum.
No s'enganyi i no ens enganyi. Si el que pretén realment la seva demència el porta a intentar espanyolitzar-nos una vegada més, prengui exemple de la manera de fer-ho segons es desprèn del document fotografiat. Nosaltres l'estarem esperant. Naturalment no ho farem amb els braços oberts, si no que aquesta vegada ho farem amb els punys ben tancats.
Si un cop llegit el document (o fet llegir, ja ens entenem), persisteix en el seu deliri de concloure l'august fracàs que la seva cosa de vostès - no m'atreveixo a dir-ne ni tant sols país - ha cultivat durant els darrers 500 anys (no els darrers 35 com pretenen els seus maldestres càlculs matemàtics), doncs si és així i vol sumar un nou fracàs al seguit de fiascos disfressats d'història, endavant, l'estarem esperant. Així doncs per mi, ja pot començar. Espanyolitzi'ns, tros cretí.
El saluda amb antipatia.
Un ex-espanyolitzat per la dictadura que el va parir.
0 of 1 batches sent
Check the "Don't ask again" box below and you won't have to confirm the next time you send invitations
Discuss the pledge
La barbàrie hauría d'estar desterrada del poder I aquest home és, sens dubte, un bárbar!
No m'agrada, però, el to de la carta que adjunta el post, si l'hagues llegit primer no l'hauria signat. Els insults només posen a l'alçada dels bárbars.
estamos voviendo a era de mi niñez ordeno y mando y se hace lo que yo impongo fora a que seño del ministerio de cultura
Fillet, tinc unes ganes d'haver de deixar de signar que no t'ho pots pas imaginar!
Compte amb els rucs, n'hi ha de molt malparits que saben com pegar les coces!
Bon dia, Ru, i aquests i tota la tropa que l'acompanya en saben, i molt, i amb molta mala llet!
Al wertedero amb ell!
Com un ignorant de merda pot ser Ministre de Cultura? Quan obre la boca " la caga ", aixì anem. Dimissiò ja.
Amb la cara ja paga.....No creieu ?.
Com Rubianes no hi haurà ningù mes, quin tio, era únic i autèntic. Sin pelos en la lengua !--ha,ha,ha, que descansis en pau amic Rubianes.
Este pais se está volviendo Kafkiano. Hail Wert! Que alguien le de una pedrada por el amor de dios.
Per què els estúpids fan cara d'estúpids?
Elemental querido Watson!
per inepte total...
Què podem esperar de "persones" tan ignorants i retròguedes :(. Ja ho entenc, és perquè Espanya - com a tal - sols té 300 anys i no ha tingut temps d'aprendre: ni moral, ni cultura, ni política, ni democràcia, ni rés de rés !!!. Per contra Catalunya des del any 900 i pico fins el 1714 va ser un lliure (Catalunya-Castella). Però va aparèixer Felip V - guanyant al Anjou (Britànic) i ens va tocar allò q sona ... resumint: Espanya 300 anys, Catalunya 1.000 :). Dieu-me qui ha estat més anys sobirana ...
Te uns 500 anys, en realitat, des-de els reis católics.Pero es cert que no han aprés democracia en tot aquest temps.
Ja ho van intentar als primers anys de la dictadura! S'ha de saber la DEPURACIÖ que van fer de molts mestres catalans! Volien començar per les arrels! DIMISSIÓ del ministre Wert.